Dames 3: volle winst uit 2 wedstrijden

Dames 3 is goed begonnen aan de competitie. Ook de tweede wedstrijd werd met 3 – 0 gewonnen en heel even voelden een aantal dames zich al “najaarskampioen”.
Volgende week zullen de dames weer met beide voeten op de grond moeten staan want dan staat de “topper” tegen NVC 3 te wachten die beide voorgaande wedstrijden met verpletterende cijfers hun tegenstanders van het veld speelden.

Evenals dames 3 maakt dames 2 een fantastische competitiestart. Na 2 -1 winst vorige week werd deze week met 3 – 0 gewonnen van Wijhko. Dames 4 verloor hun eerste competitie wedstrijd met 3 – 0 van NVC 4.

Heren 1 en heren 3 gingen gisteravond ook met de volle winst naar huis. Heren 2 kwam net te kort tegen Dingstede en verloor met 2 – 1.

later meer….