Straten-volleybaltoernooi 1 en 2 juni

Volleybaltoernooi
Geef je nu op voor het straten-volleybaltoernooi op 1 en 2 juni!

Beste wijkbewoners, Meppel, April 2010

Voor de 28e keer organiseert de recreatie-volleybalvereniging Oosterboer een straten-volleybaltoernooi als afsluiting van het volleybalseizoen. Dit volleybaltoernooi wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsers!
Dit toernooi zal gespeeld worden op dinsdag 01-06 en woensdag 02-06.
Eventueel wordt bij slecht weer donderdag 03-06 als uitwijkavond gebruikt. De wedstrijden beginnen om ca. 18:30 uur en zijn afgelopen rond 22:00 uur. Er kunnen maximaal 49 teams worden ingeschreven in volgorde van opgave. De kosten voor deelname aan dit toernooi zijn € 15,– per team, contant te voldoen voor het begin van de wedstrijden op de eerste avond van het toernooi. Het toernooi wordt gehouden op het grasveld naast het scoutinggebouw aan het fietspad van de Blankensteinweg. Op deze locatie hopen we met veel plezier en zonder blessureleed te gaan volleyballen. Het wedstrijdsecretariaat zorgt ervoor, dat de contactpersonen van de teams voor aanvang van het toernooi het wedstrijdschema en reglement in hun bezit hebben.

BELANGRIJK Het is een recreatief toernooi dit om ook niet volleyballers een gezellig en sportief evenement te bieden! VERDER Tijdens de wedstrijden moeten op het veld altijd minimaal twee spelers van het andere geslacht opgesteld staan. Het gaat dus om gemengde teams en er wordt gespeeld met aangepaste regels, zoals: niet bovenhands opslaan, niet smashen en het net op dameshoogte. De minimumleeftijd is 15 jaar en het spelniveau is recreatief, dus iedereen kan meedoen! Dit toernooi kan voor u een prima opstap zijn naar het lidmaatschap van onze gezellige volleybalvereniging Oosterboer. Wij mikken op enthousiaste dames en heren, die wekelijks recreatief willen volleyballen en eventueel willen meedoen aan de Stadsvolleybalcompetitie in sporthal Het Vledder. Inlichtingen bij de toernooileiding. Wij hopen op een bruisend, sportief toernooi met stralend weer. Tot ziens op 1 juni a.s.!

Namens het bestuur van v.v. Oosterboer, Gerard Brouwer, tel. 260433, mobiel 0622552945 ——————————–

——————hierlangs afknippen voor aanmelding———————————

Hierbij geeft zich op voor het straten-volleybaltoernooi van 01 en 02 juni a.s.:

Individueel:…………………………………………………………………………………..
Team:………………………………………………………………………………………..
Contactpersoon:…………………………………………………………………………….
Adres:………………………………………………………………………………………..
Telefoon:…………………………………………………………………………………….

MELD JE AAN VIA ONZE WEBSITE: www.vvoosterboer.nl of lever het aanmeldingsstrookje in voor 22 mei a.s bij Gerard Brouwer, De Klencke 29 (Berggierslanden) of Ingrid Kattenberg, Maogien 4 (Oosterboer).