Van de voorzitter…..

Beste volleyballers, Allereerst wil ik jullie namens het bestuur een goed, sportief en blessure vrij 2010 toewensen.

Terugkijkend naar 2009 zijn de volgende zaken noemenswaardig.

Tijdens de ledenvergadering is er een bijna nieuw bestuur gekozen, Marijke Drenth nam afscheid als voorzitter en is opgevolgd door Gerard Brouwer.

Leo van de Vegt heeft als penningmeester zijn functie neergelegd en is opgevolgd door Ernst van der Wolde.

Martin van der Sommen heeft Gerard opgevolgd als algemeen lid en is binnen het bestuur het aanspreekpunt voor technische aangelegenheden.

Ingrid Kattenberg verzorgt zoals altijd al de website en is contact persoon via de website.

De opkomst bij de ledenvergadering was teleurstellend en is een aandachtspunt.

Ook bij de trainers zijn er enige wijzigingen geweest welke goed zijn ontvangen.

In geval van een wijziging in de teamsamenstelling doe ik een beroep op jullie om hier sportief mee om te gaan. De trainers stellen de teams zo evenwichtig mogelijk samen.

Bert Schrotenboer heeft zijn trainers loopbaan beëindigd en is op het jubileumfeest erelid geworden vanwege de vele verdiensten in de afgelopen jaren.

Het is aan het begin van het seizoen gelukt om weer een 4e damesteam samen te stellen echter op dit moment zijn er weer personele problemen vanwege zwangerschappen en blessures.

Ook bij de dames recreanten is de opkomst laag waardoor de animo terugloopt. Het ledental van deze groep is gegaan van 19 naar 13.

Ik wil hierbij dan ook bij jullie een oproep doen om actief in je omgeving leden te werven.

Dit kan zowel voor de recreanten groep als voor de stadvolleyballers.

Nodig familie, vrienden en bekenden uit om een avond mee te trainen uiteraard in overleg met de trainers.

Op de site staat al enige tijd een oproep voor een trainer(ster), we zoeken deze bij voorkeur uit kosten overweging in ons eigen ledenbestand.

Mocht een van jullie geïnteresseerd zijn laat het ons weten!

Onze vereniging is er een van sportieve inspanning en ook van gezellige ontspanning.

De totaal vernieuwde feestcommissie heeft voor eind januari  een Nieuwjaarstoernooi georganiseerd.

De uitnodiging vind je op de website en je kunt je ook opgeven op de training avonden.

Het is aan jullie om deze avond te laten slagen dus ik roep iedereen op om mee te doen.

Ik wens jullie nogmaals een goed en sportief 2010 en tot ziens bij het Nieuwjaarstoernooi.

Namens het bestuur

Gerard Brouwer