Dames 3 wint…..

Een onderonsje vanavond tussen Dames 3 en Dames 2. Dames 3 met 6 speelsters, zonder spelverdeelster Yvonne. Dames 2 kampte ook met wat bezettingsproblemen en hadden versterking uit Dames 1. In de eerste set leek de wedstrijd al beslist in het voordeel van Dames 2. Claudia begon met een super servicebeurt en Dames 3 leek helemaal uit het veld gespeeld. Bijna niets ging goed en ze kwamen niet in hun spel. Dames 2 speelde sterk. 25-5…. Na een peptalk van Bert herpakte Dames 3 zich in de 2e set. Een paar goede bloks en beter spel zorgde voor weer wat spanning. Dames 2 bleef goed spelen, vooral service en de prikballen achter het blok zorgde voor punten. Eindstand 25-23. Dames 3 wilde de 3e set graag naar zich toetrekken. Ze begonnen goed, de aanval ging beter en er werd voor elke punt gevochten. Dames 3 stond voor, maar Dames 2 kwam dichterbij, dankzij hun goede aanval. De rallys waren lang en razend spannend. Na een goede service en aanval van Dames 3, stonden ze 1 punt voor op Dames 2. Ilona sloeg op en….. de zoemer. Het was tijd! Dames 3 wint de set. Ze maakten een vreugdedansje en de tribune deed mee. De 3e set op 1 punt gewonnen! Dames 2 baalde stevig maar het was een mooie wedstrijd. In de kantine dronken de 2 teams gebroerderlijk (gezusterlijk) nog wat en werd er over de wedstrijd nagepraat.

Ingeborg