Datums om even te noteren

Op deze donderdag worden de trainingen van het seizoen 2010-2011 afgesloten met een verenigingstoernooi.

Dit is een mooie opstap voor ons straten-volleybaltoernooi van 20 en 21 juni, waarvan je alle details kunt lezen verderop op deze site.
Je bent daarbij van harte welkom!

Na de zomervakantie worden in de eerste week van september de trainingen weer opgestart. Noteer dus maandag 5 of donderdag 8 september in je agenda voor de eerste trainingsavond.

Op 20 september kun je als stadscompetitiespeler je weer een update krijgen als scheidsrechter alleen of samen met je teamgenoten.

Op dinsdag 4 oktober start de stadscompetitie weer in Sporthal Het Vledder. Uiteraard daarover later meer.

Als je toch je agenda bij de hand hebt, kun je ook alvast de datum van woensdag 12 oktober noteren voor de jaarvergadering van de Volleybalvereniging Oosterboer.