Heren 3 legt Heren 4 over de knie

Om 22:00 uur de 1e wedstrijd spelen na de vakantie is wellicht iets te veel gevraagd voor de 35/40/50-plussers. Desondanks werd het nog een aardig duel waarin de Heren van 4 in de eerste set goed partij gaven. De Heren van 3 waren erg slordig en speelde voor Sinterklaas door veel punten kado te doen; desalniettemin won Heren 3 met 25-21.

De 2e set was er een om snel te vergeten vanuit het gezichtspunt van Heren 4. Inspiratieloos en mat liet men de Heren van 3 lekker opslaan zonder de bal te retourneren; de eindstand van deze set doet er niet toe , het was “heel veel tegen heel weinig”.

Een echte wedstrijd werd het weer in de 3e set. Na 12-12 liep Heren 3 uit naar 13-16 en passeerde dankzij de 3-0 zege VCR, op weg naar een fraaie 2e plaats in de eindstand.

Er was nog een primeur op deze gedenkwaardige avond:de gehaktbal deed zijn intrede in de 4e set. Nog nimmer gegeten gedurende deze sessies maakte men van de nood een deugd vanwege een defecte frituurpan. De bitterbal werd glorieus vervangen door de platgeslagen gehaktbal uit een heerlijke vette jus; niet te versmaden!