Heren 3 verslaan koploper

Van de 9 wedstrijden zijn er 8 winnend afgesloten; een fantastisch resultaat. Koploper “Camping De oude Molen” werd dinsdag voor de 2e maal met 2-1 verslagen. Puzzel vd week: met 8 gewonnen wedstrijden, waaronder dus 2x vd koploper, staat Heren 3 slechts 2…………

Dinsdag was het wederom uitermate spannend. Na winst vd 1e set met 25-19 werd de 2e verdiend verloren 16-25. De 3e set moest de beslissing brengen. Na een 8-12 achterstand met nog 2 minuten op de klok sloegen “de heren van drie” in de laatste seconde toe :15-14! Waanzinnige taferelen naast en op het veld, sporthal Het Vledder ontplofte.

Het team heeft zich ontwikkeld tot een stabiele en karaktervolle formatie die op de beslissende momenten in staat is met miniem verschil sets naar zich toe te trekken. Spectaculair om te zien, leuk om in te spelen.

Ik zou zeggen: VVO-leden, ga dat eens zien in het nieuwe jaar! Een goed voornemen; daar hoef je niet meer over na te denken.

Alvast prettige dagen gewenst en alle goeds voor 2011,

Namens “De Heren van 3” !