Is coachen wel gezond?

Als je zoals dinsdagavond tijdens de wedstrijd een hartslag van minstens 140 hebt. Volgende keer neem ik een hartslag meter mee. En voor de nacht rust is het ook niet goed want meestal vat je de slaap direct niet.
Dinsdag nacht begon de nachtfilm pas om 3 uur en duurde minstens 2 uur. Heb de hele wedstrijd weer gezien,nou was die best wel om aan te zien. Vooral in de eerste set was de spanning te snijden, en die wonnen jullie.
Vooral als je bedenkt dat 2 basis speelsters ontbraken, super. Annelies heeft mee gedaan, en hoe, petje af.
En Jeannet stond op een voor haar vreemde positie. De tweede en derde set werden nipt verloren. Jammer dat Yvonne op het eind van de wedstrijd uit viel met een zweepslag. Jullie hebben het de tegenstanders erg lastig gemaakt, terwijl ze toch tweede staan. Dat zegt wel iets over je eigen prestatie.
Ik ben trots op jullie.

Bert