Knappe winst dames 2

Knappe winst dames 2 op de nr. 2 Wijhko de Boo

Het vaste viertal van dames 2 werd gisteravond aangevuld door Susanne, Diana en Ingrid. Een pittige wedstrijd waarbij aangetreden moest worden tegen de nummer 2 van de competitie Wijhko de Boo. Een grillige tegenstander die heel goed kan spelen, maar af en toe ook wat ruimte laat om punten af te snoepen. De eerste set was voor de goed spelende dames van de Oosterboer, waarbij het team zich het op het laatst nog onnodig moeilijk maakte door de tegenstander gevaarlijk dichtbij te laten komen. Gelukkig was men tijdig bij de les om de winst in de eerste set veilig te stellen. De tweede set ging het een stuk minder voorspoedig. Wijhko kwam lekker in de wedstrijd en won met toch wel redelijk verschil.  De derde set was een gelijk opgaande strijd waarbij Dames 2 steeds 1 of 2 punten voor bleef. Met strijdlust en door geconcentreerd te blijven volleyballen wisten de dames de voorsprong te behouden en uiteindelijk aan het langste eind te trekken. Een goede opsteker voor het gehavende dames 2, dat ondanks de verschillende samenstellingen nog uitzicht heeft op plaats 2 in de tweede klasse.

Ingrid