Zweepslag bij de Dames

Terwijl Dames 4 een kat en muis spelletje speelden met Camping de Oude Molen (2-1 voor hen), viel in Dames 3 Yvonne vlak voor het einde van een spannende wedstrijd (tegen Wijhko 1: 2-1 voor hen) uit met zweepslag. De EHBO was er snel bij. Yvonne hoefde niet naar de huisartsenpost, wel flink koelen en rust houden. Ingrid en Susanna bleven om in te vallen in Dames 2. Vanaf de tribune keken Annick, Annelies en ondergetekende toe. Net toen we besloten de 2de set nog af te kijken en daarna huiswaarts te gaan, had de vereniging de 2de zweepslag te pakken; Claudia viel ook uit. Ze is wel naar de huisartsenpost gegaan. Uiteindelijk heeft de huisarts er niet veel aan gedaan en kon Claudia thuis afgeleverd worden. Vreemd avondje en menigeen was onder de indruk.

Heel veel beterschap voor beiden!

Els