Aanpassing programma stadscompetitie

Door het overlijden van Jan Spaander zijn er op 29 november 3 wedstrijden niet gespeeld in de Stadsvolleybalcompetitie. Het betreft de volgende wedstrijden:
19.30 uur, H2 – Oosterboer 3 – Wijhko de Boo, scheidsrechter van FIZZ Meppel AZ.
19.30 uur, D2 – Wijhko 3 Klinge – Oosterboer 4, scheidsrechter van de Oude Molen Heran.
20.35 uur, D1 – VCM 1 Prima life junior – Wijhko 1 de Boo, scheidsrechter van Oosterboer 1.
Het is gelukt om voor deze wedstrijden een andere datum te vinden. Voor enkele damesteams, VCM 1 Prima life junior en Wijhko 1 de Boo, geldt dan wel dat zij twee wedstrijden op 1 avond (met een uur tussenpauze) spelen.
Hopelijk geeft dat geen problemen, de wedstrijden zijn als volgt ingedeeld en het programma is aangepast op de onderstaande dagen.
Het volledige programma van de stadsvolleybal is voor deze avonden aangepast en staat op de site www.stadsvolleybalmeppel.nl
Heren 2e klasse:
20 december, 21.40 uur op veld 4, Oosterboer 3 – Wijhko de Boo.
Dames 1e klasse:
21 februari,    19.30 uur op veld 2, Oosterboer 1 – Wijhko 1 de Boo.
                    21.40 uur op veld 2, VCM 1 Prima life junior – Wijhko 1 de Boo.
Dames 2e klasse:
21 februari,    20.35 uur op veld 3, Wijhko 3 Klinge – Quick en niet om 19.30 uur, dit is gedaan o
m Wijhko 1 de Boo geen twee wedstrijden achter elkaar te laten spelen.
10 of 17 april, de wedstrijd Wijhko 3 Klinge – Oosterboer 4. De datum is afhankelijk van de stand op de ranglijst voor de beide teams, spelen ze wel of geen play off.
Zijn er voor een of beide teams nog kansen om de play off te spelen dan zal de wedstrijd gespeeld worden op 10 april anders op 17 april.
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik ze graag. Namens stadscompetitie,
Sjoerd Meijer.