D3 tegen D4: Titanenstrijd

Een titanenwedstrijd werd het. Het begin van de eerste set was voor dames 3. Vrij gemakkelijk werd ruim afstand genomen van dames 4 wat niet in de wedstrijd leek te komen. Op driekwart van de eerste set kregen de dames van 4 echter toch de slag goed te pakken en werd het nog ongemeen spannend. De set ging echter toch naar drie. In de tweede set gebeurde het omgekeerde. Dames 4 liep gemakkelijk ver uit en dames 3 kon het niveau van set 1 niet halen. Dames 4 won verdiend de tweede set. In de derde set ging het er om en beide teams ontliepen elkaar niet veel. Niemand wilde verliezen en er werd gestreden voor elke bal. Uiteindelijk trok Dames 3 aan het langste eind, waar net zo makkelijk het balletje anders had kunnen vallen en dames 4 er met de winst vandoor had kunnen gaan. Een heel zwaar bevochten zege van dames 3 op 4 waar (indien mogelijk) een gelijkspel misschien wel op zijn plaats was geweest.

Ingrid