Stratenvolleybal groot succes!

Het 31ste stratenvolleybal was een groot succes. Op 11 en 12 juni gingen meer dan 175 sportievelingen een balletje slaan. Waar het aantal teams vorig jaar op 18 bleef steken is dit jaar de 25 gehaald! Met de toepasselijke naam ‘team 25’ speelden ze in de 5e poule. De sfeer was erg goed en het weer zat mee. Dankzij de nieuwe locatie bij de Boerhoorn konden mensen drinken, eten of het EK voetbal kijken tussen de wedstrijden door. Vooral de tweede dag zat het terras vol. Er is sportief en intensief gevolleybald en alle poule-winnaars kregen een slagroomtaart van C1000 Kees Elzinga. De fotocollage komt ook van de nieuwe sponsor en voor alle teams was er een tas met suikerbroden. Dankzij de sponsor en zeker ook alle vrijwilligers was het een mooi toernooi. Tot volgend jaar!