H2 vraagt supporters!

H2 maakt zich op voor de play-offs.

H2 stond al met twee beentjes op de vloer maar heeft nu een knieval gemaakt. Opnieuw was de tegenstander (VCR) sterker dan H2 en op de uitslag was niets af te dingen 0-3. De uitslag betekent dat H2 definitief is afgehaakt in de plaatsen 1 t/m 5 en zich kan richten op de play-offs. In onze laatste wedstrijd van dit jaar, a.s. dinsdag 11 dec. tegen DE BOO, zullen we onze huid zo duur mogelijk verkopen. M.a.w. wij gaan voor de winst maar of dit gaat lukken is zeer de vraag. Een supportersschare met spandoeken en ratels zal ons zeker helpen!

Dus supporters familieleden en aanverwanten tot dinsdag in de sporthal. Na de wedstrijd zijn jullie, supporters etc. ook allemaal uitgenodigd voor de vierde set.

Jan Albert