Opmars H2 gestuit.

Afgelopen dinsdag (26 nov.)stond een belangrijke wedstrijd voor H2 op het programma namelijk plaats 5 in de huidige stand. Over de wedstrijd kunnen we heel kort zijn, we zijn overklast door Dingstede. Er waren wel een aantal momenten in de wedstrijd dat het spelbeeld ietwat kantelde maar we kwamen niet echt in de wedstrijd. Natuurlijk probeerden we elkaar wel op te peppen om het spel wat beter en accurater te spelen. Het bleef echter bij een mondelinge toezegging in de time-outs en het werd niet omgezet in resultaat. Kort gezegd H2 staat, na een aantal overwinningen op rij, weer met beide beentjes op de vloer. Wat staat ons te doen: Opladen voor onze volgende wedstrijd en de draad van de overwinning weer oppakken.
Speler en (gezien het spel) een beetje supporter. Jan-Albert