Stratentoernooi, schrijf je nu in!

Op 10 en 11 juni aanstaande organiseert volleybalvereniging Oosterboer voor de 32ste keer het stratenvolleybaltoernooi. Elk jaar volleyballen jonge en oudere Meppelers, buurtgenoten, vrienden of bedrijven met veel plezier een potje recreatief volleybal. Vorige jaar hadden we een enorme opkomst met 25 teams.

Het toernooi wordt gehouden op het grasveld naast de Boerhoorn. Hier hopen we evenals vorig jaar met veel plezier en zonder blessureleed te gaan volleyballen. Natuurlijk kun je in de Boerhoorn terecht voor hapjes en drankjes en bij mooi weer is er een terras.

We spelen met gemengde teams. De wedstrijden beginnen rond 18:30 uur en zijn afgelopen rond 22:00 uur.

Wil je meer informatie of je aanmelden? Klik op Stratenvolleybal flyer2013.

Tot ziens!

Dit toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsor C1000 Kees Elzinga en is in samenwerking met de buurtvereniging Oosterboer.