Stratentoernooi een succes!

Wat hadden we weer een prachtig stratenvolleybaltoernooi! De 32ste editie alweer. Met  23 enthousiaste teams, veel publiek en zonnig droog weer was het een feestje afgelopen maandag en dinsdagavond op het veld bij de Boerhoorn in de Oosterboer.

De toernooicommissie had vijf poules samengesteld waarin wedstrijden van ongeveer een half uur werden gespeeld. Jong en oud, dames en heren, buren en vriendenclubs, kennissen of collega’s het was een heerlijke mix van mensen die het tegen elkaar opnamen. Op de tweede speeldag speelden teams van ongeveer dezelfde sterkte tegen elkaar. Onze sponsor C1000 Kees Elzinga zorgde voor een taart voor de winnende teams, een suikerbrood en teamfoto’s voor alle spelers. De organisatie zorgde voor muziek en de Boerhoorn voor goedkope ijsjes en andere versnaperingen.

Bedankt voor jullie deelname en de gezelligheid. Tot volgend jaar!

Bekijk hier alle foto’s