VV Oosterboer doet mee met Nationale Sportweek

[singlepic id=178 w=320 h=240 float=]

VVOosterboer doet mee met Nationale Sportweek

Beste volleybal vrienden en vriendinnen,

VVOosterboer doet mee aan de Nationale Sportweek, een initiatief van Meppel Actief. Deze landelijk sportweek is van zaterdag 20 tot en met zaterdag 27 april.
Wij organiseren een open training op donderdag 25 april vanaf 20.00 uur. Iedereen is welkom!! Van 20:00 tot 21:15 is er een dames training en van 21:15 tot 22:30 is er de heren training. Wij hopen op een grote opkomst en op een leuke, sportieve training.

De Nationale Sportweek is een landelijk sportevenement dat een week lang in Nederland de breedtesport in de etalage zet en laat zien hoe gezond en vooral leuk sporten en bewegen is. Meppel Actief is een initiatief van de gemeente Meppel. Het doel is om buurt, onderwijs en sport zoveel mogelijk met elkaar te verbinden en komt voort uit een landelijk beleid om sporten en bewegen te stimuleren. Meer informatie is te vinden op de websites onder dit bericht. Andere verenigingen die deelnemen zijn bijvoorbeeld korfbalvereniging DOS’46, MZ en PC de Reest, Golfclub Havelte. Wil je een overzicht van alle verenigingen, stuur een verzoek via het contact formulier.

Bij deze ook de oproep om dit onder de aandacht te brengen bij familie, vrienden, collega’s en kennissen.

Het bestuur.

Interessante links