Bert 65 jaar!

23 november, 65 jaar geleden,  geboren op een koude dag in De Wijk. Het jaar dat Juliana gekroond werd tot koningin van Nederland en Fanny Blankers Koen de koningin werd van de Olympische spelen. Eén van de boegbeelden van de Volleybalvereniging Oosterboer viert vandaag zijn 65e verjaardag en dat kon en mocht natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan.  De trainer/coach van dames 3 en 4 werd flink in het zonnetje gezet door deze teams en nam afgelopen donderdag daarmee al een voorschot op zijn verjaardag. Een emmer gevuld met ondermeer cadeautjes als een fles nobeltje en sinas, een decemberkalender, skipbo, chocoladeletters, doucheschuim en flesjes flugel werd voorafgaand aan de training aangeboden. Bert, we wensen je samen met Klara, je kinderen en kleinkinderen nog heel veel gezonde en gelukkige jaren!