Straten-volleybaltoernooi Oosterboer

Volleybalvereniging Oosterboer

Beste wijkbewoners en volleybalspelers,

Voor de 33e keer organiseert de recreatie-volleybalvereniging Oosterboer een straten-volleybaltoernooi als afsluiting van het volleybalseizoen. Dit volleybaltoernooi wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsor C1000 Kees Elzinga en is in samenwerking met de buurtvereniging Oosterboer.

Dit toernooi zal gehouden worden op maandag 16 en dinsdag 17 juni. Bij slecht weer wordt woensdag 18 juni als uitwijkavond gebruikt. De wedstrijden beginnen om ca. 18:30 uur en eindigen rond 22:00 uur.

De kosten voor deelname aan dit toernooi zijn € 17,50 per team, contant te voldoen voor het begin van de wedstrijden op de eerste avond van het toernooi. Het toernooi wordt gehouden op het grasveld naast de Boerhoorn. Op deze locatie hopen we evenals vorig jaar met veel plezier en zonder blessureleed te gaan volleyballen.

Basisregels:
Het is recreatief, dus voor iedereen. Minimum leeftijd is echter 15 jaar.
Team heeft minimaal twee spelers van het andere geslacht.
– N
et op dameshoogte, er mag niet gesmasht worden en niet bovenhands opslaan.

Het wedstrijdsecretariaat zorgt ervoor, dat de contactpersonen van de teams voor aanvang van het toernooi het wedstrijdschema en reglement in hun bezit hebben.

Dit toernooi kan voor u een prima opstap zijn naar het lidmaatschap van onze gezellige volleybalvereniging Oosterboer. Wij mikken op enthousiaste dames en heren, die wekelijks recreatief willen volleyballen en mee willen meedoen aan de Stadsvolleybalcompetitie. Inlichtingen bij de toernooileiding.

Wij hopen op een bruisend, sportief toernooi met stralend weer. Tot ziens op 16 juni a.s.!

Namens het bestuur van v.v. Oosterboer,

Gerard Brouwer, tel. 260433, mobiel 0622552945   Bert Scholten, tel. 259832