Nieuwsbrief BeachMe

Beste BeachMe leden,

De laatste nieuwsbrief van Beachme van dit seizoen.
Tja, en dat terwijl iedereen al lang met zijn/haar hoofd bij de feestdagen en het zaalseizoen zit. Toch willen we nog informatie met jullie delen.

Opzegging van het lidmaatschap
Elk jaar opnieuw krijgen we te maken met opzeggingen van het lidmaatschap als de pasjes en facturen in het voorjaar verspreid worden. Echter, opzeggen is dan te laat! Het lidmaatschap valt namelijk samen met een kalenderjaar en dient voor aanvang van het kalenderjaar opgezegd te worden. Dus voor 31 december. Ben je dus van plan om te stoppen met beachen, dan deze maand nog opzeggen!

Jaarvergadering
Elk jaar legt het bestuur verantwoording af over het voorgaande seizoen tijdens de jaarvergadering. Dit jaar wordt die gehouden op woensdag 4 februari, start 19:30 uur. Zoals gebruikelijk is de locatie waar de jaarvergadering wordt gehouden bij Noordhuis aan de industrieweg. De agenda, uitnodiging en jaarverslag wordt t.z.t. nog rondgestuurd.

Kandidaat bestuur gezocht
Na een aantal jaren als voorzitter van de vereniging zich ingezet te hebben, gaat Bertus Rietman het bestuur verlaten. Er is dus behoefte aan een nieuw bestuurslid. Dat hoeft niet perse iemand te zijn met ambitie voor het voorzitterschap. Het bestuur bepaalt intern zelf wie welke functie gaat vervullen. Mocht je geïnteresseerd zijn in een bestuurlijke functie, dan kun je dat kenbaar maken bij het secretariaat van de vereniging. Op de jaarvergadering kan het nieuwe bestuurslid dan officieel benoemd worden.

Trainers gezocht
Door het vertrek/beperkte inzetbaarheid van meerdere trainers (eind examen, studie, uitwonend) willen we de ploeg trainers uitbreiden. Heb je belangstelling voor de functie van trainer bij BeachMe dan vragen we je dat nu al te laten weten. We kunnen dan tijdig gaan inplannen en overleg voeren.

Tot slot
Namens het bestuur van BeachMe wil ik iedereen hele fijne feestdagen en een heel goed 2015 toewensen.

Met een sportieve groet,
Het BeachMe bestuur