Stratentoernooi 2015

Voor de 34e keer organiseert de recreatieve volleybalvereniging Oosterboer een stratentoernooi als afsluiting van het volleybalseizoen. Dit toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren AH Kees Elzinga en FAME en is in samenwerking met de buurtvereniging Oosterboer.

Dit toernooi zal gehouden worden op maandag 15 en dinsdag 16 juni. Bij slecht weer wordt woensdag 17 juni als uitwijkavond gebruikt. De wedstrijden beginnen om ca. 18:30 uur en eindigen rond 22:00 uur.

De kosten voor deelname aan dit toernooi zijn € 17,50 per team, contant te voldoen voor het begin van de wedstrijden op de eerste avond van het toernooi. Het toernooi wordt gehouden op het grasveld naast de Boerhoorn. Op deze locatie hopen we evenals vorig jaar met veel plezier te gaan volleyballen. Aanmelden kun je via deze link: www.vvoosterboer.nl/stratentoernooi

Basisregels:

• Het is recreatief, dus voor iedereen. Minimum leeftijd is echter 15 jaar.
  • Team heeft minimaal twee spelers van het andere geslacht.
  • Net op dameshoogte, er mag niet gesmasht worden en niet bovenhands opslaan.

Het wedstrijdsecretariaat zorgt ervoor, dat de contactpersonen van de teams voor aanvang van het toernooi het wedstrijdschema en reglement in hun bezit hebben.

Wij hopen op een bruisend en sportief toernooi met stralend weer. Tot ziens op 15 juni a.s.!

Voor vragen, neem contact op met Theo Padding (06-21892397) of stuur een bericht naar oosterboervv@gmail.com