Seizoen 2016-2017 gaat weer van start!

Dag leden,

Het nieuwe volleybalseizoen staat op het punt van losbarsten. We hopen dat jullie er veel zin in hebben!

Training
De trainingen starten vanaf volgende week donderdag 1 september. Het trainingsmoment is voor D1 gewijzigd! We zijn gekomen (in overleg met de gemeente) tot het volgende schema:

D1 –> maandag 19:00 – 20:30 uur
D2/3 –> donderdag 20:00 – 21:15 uur

H1/2 –> maandag 20:30 – 22:00 uur
H3 –> donderdag 21:15 – 22:30 uur

SVM ledenvergadering
Datum: dinsdagavond 13 september
Aansluitend zal een scheidsrechterscursus worden gegeven. We vragen een ieder om de cursus te volgen.

Algemene ledenvergadering
Datum: woensdagavond 12 oktober
Waar: in het wijkcentrum Boerhoorn te Oosterboer.
Tijdens deze vergadering presenteert het bestuur alle ontwikkelingen en de staat van de vereniging. Verder is het mogelijk om zelf inbreng te hebben. Meningen, adviezen en opmerkingen worden gewaardeerd. Daarna is er informeel een hapje en drankje.

Ook komend seizoen staan er weer een aantal evenementen gepland:
* Zaterdag 7 januari > zal het traditionele nieuwjaarstoernooi worden gehouden.
* Het eindfeest zal worden gehouden op de zaterdag na de laatste competitiedag (datum moet nog bekend worden).

Het bestuur wenst iedereen weer een mooi, sportief en blessurevrij seizoen.

Met vriendelijke groet,
Kevin van der Waard