Nieuwe seizoen 2017-2018

Vanaf 4 september gaat VV Oosterboer weer van start met het nieuwe volleybalseizoen. Wij hebben er weer zin in! Jij ook?

Trainingen:

Maandag 4 september en donderdag 7 september starten de trainingen weer. Let op: op de maandag beginnen de dames 1 & 2 om 19:30 uur en de heren 1 & 2 om 21:00 uur. Op de donderdagavond blijven de tijden hetzelfde. Dames 3 & 4 starten om 20:00 uur en de heren 3 om 21:15 uur.

Teamindeling:

Alle leden hebben van het bestuur een mail ontvangen met de voorlopige indeling van de trainingsavonden. De definitieve teamindeling voor de competitie zal nog volgen.

Jaarvergadering en scheidsrechtercursus Stadsvolleybal Meppel:

Datum: 12 september om 19:30 uur in Sporthal Ezinge

Komt allen! Om 20:00 uur zal aansluitend de scheidsrechtercursus weer zijn voor beginners en gevorderden. Om te voorkomen dat het fluiten tijdens de wedstrijden veelal op dezelfde mensen terecht komt is het van belang dat zoveel mogelijk competitiespelers de cursus volgen.

Belangrijke data:

Bekijk alvast even de agenda rechtsboven op onze site om alle belangrijke data en leuke activiteiten te zien voor dit seizoen. Deze kan gedurende het seizoen aangevuld worden.

Sportieve groet, bestuur VV Oosterboer