Heren 2 klopt heren 1

Een wedstrijd tegen H1 is altijd bijzonder. Het zijn onze training partners en we weten dus wat ze kunnen.

De eerste set begonnen we wat traag en stonden zomaar met 5 punten achter.

Naarmate de wedstrijd vorderde kwamen beter in ons spel en dat resulteerde in de eerste set in een krappe overwinning voor H1.

Het spel van de eerste set zette zich ook door in de tweede set en de training arbeid, blokken en verdedigen, van maandag wierp zijn vruchten af.

De verdediging van ons was zeer sterk en H1 was steeds weer verbaasd dat hun ballen zo snel terug kwamen.

Met behulp van de uitstekende coaching van Melanie die oog heeft voor de details werd de tweede set winnend voor H2 afgesloten.

De laatste set moest in 10 minuten gespeeld worden en dan is het zaak om direct de leiding te nemen wat we dan ook deden.

H1 raakte vermoeid en H2 was in een euforische stemming en de laatste set ging dan ook naar H2.

Het was een leuke wedstrijd om te spelen en volgens mij ook om te zien.

Een coach langs de kant geeft veel rust in het spel mogelijk kan Melanie dat vaker doen

Deze overwinning op H1 is een goede impuls voor de nog komende wedstrijden.