Nachtvolleybaltoernooi Staphorst

Beste volleybal vrienden,

Vrijdag 14 december is het zover: het nachtvolleybal toernooi in Staphorst.  Graag willen we jullie uitnodigen mee te doen met ons nachtvolleybaltoernooi en vragen dit evenement onder de aandacht te brengen bij leden van uw vereniging, collega’s enz. We starten op vrijdagavond rond 20.30 uur en de finale is zaterdagochtend om ca 6 uur in de ochtend. Lekker een nachtje doorgaan met veel volleybalplezier. We organiseren twee afzonderlijke toernooien, één voor recreanten en één voor meer geoefende volleyballers. Voor de ‘volleyballers’ geldt geen maximum aantal competitiespelers, voor de recreanten is het maximaal aantal competitiespelers drie. Voor alle teams geldt de regel dat tijdens de wedstrijden minimaal 2 dames in het veld moeten staan. Op het inschrijfformulier geef je een indicatie van het niveau van je team en je voorkeur voor de groep waarin je ingedeeld wilt worden.

Meer informatie en opgave op onze website: www.nachtvolleybal.nl

Met vriendelijke groet,

Organisatie Nachtvolleybal Staphorst