Stralend volleybal stratentoernooi

Stralend volleybal stratentoernooi!

Maandag 15 juni gaat voor de 34e keer het stratenvolleybaltoernooi van start. Dit jaarlijks terugkerend evenement is een geweldig succes. Dankzij het prachtige weer en de sponsoren Albert Heijn Kees Elzinga en Fame kan ook dit jaar het toernooi plaatsvinden. Dit jaar spelen er 16 teams uit de Oosterboer en daarbuiten mee. De namen van de teams dragen de meest exotische namen zoals “De Knollemollen”, “Grashappers” en “Wat moet er ook al weer in”.

Na inspirerende woorden van de voorzitter gaat het toernooi van start. Fanatiek wordt er gespeeld voor de 1e plek in de poule. Aan het einde van de avond en zes wedstrijden per poule kan de balans worden opgemaakt… Niemand heeft nog gewonnen, want de strijd gaat dinsdag weer verder

De volgende avond zijn de spelers alweer om half zeven op het veld. De onderlinge verhoudingen in de poules zijn nu gemarginaliseerd door de nieuwe indeling van de 16 teams. Dit levert spectaculaire wedstrijden op, waarin de spanning te snijden is.

Aan het einde van de avond is het tijd voor de uitreiking van de prijzen. De winnende teams, “De Knollemollen”, “Grashappers”, ”De Bloemen” en “Cafetaria Oosterboer”, ontvangen dankzij de sponsoren een heerlijke taart. Toch gaat er niemand met lege handen naar huis. Voor iedereen is er, dankzij AH Kees Elzinga, een suikerbrood!

Het weer, de mensen, de spelers en natuurlijk de vrijwilligers van het wijkgebouw De Boerhoorn, die beide avonden open is, zorgen voor een onvergetelijk toernooi. Als volleybalvereniging Oosterboer zijn we geweldig blij met de grote opkomst.

Tot volgend jaar!

Uitslagen volleybal stratentoernooi 2015