Activiteitenagenda

Jaarlijks organiseert de volleybalvereniging Oosterboer activiteiten voor leden om nieuwe leden te werven, niet volleyballers kennis te laten maken met volleybal en om elkaar op een andere manier gezellig te leren kennen.

Nieuwjaarstoernooi

Begin januari starten we het jaar met een nieuwjaarstoernooi. Leden kunnen introducees meenemen om hun kennis te laten maken met volleybal en met de volleybalvereniging Oosterboer.

Spelletjesavond

De laatste twee jaren is er een spelletjesavond georganiseerd in boekhandel Riemer Barth. De leden vonden het erg gezellig, dus hopen we dit vaker te organiseren.

Einde seizoensuitje

Aan het eind van het seizoen organiseert de feestcommissie een uitje voor de leden. Soms in combinatie met een toernooitje en soms ook totaal wat anders. Genoeg creatievelingen in de feestcommissie om er een gezellig uitje van te maken.