Introductie

Volleybalvereniging Oosterboer Meppel is begonnen in 1979 en formeel opgericht in 1983. Het is een kleine, gezellige vereniging met ongeveer 60 leden.

We spelen geen NeVoBo competitie, maar wel met een aantal dames, heren en mix teams in de lokale stadscompetitie in Meppel. De competitiewedstrijden worden van september t/m mei gespeeld op de dinsdagavond. Trainen is op donderdagavond, afhankelijk van het team waarin en het niveau waarop je speelt. Er zijn ook leden die alleen trainen en geen wedstrijden spelen (recreanten).

Voordeel is dat je dicht bij huis kunt trainen en spelen.

Daarnaast organiseert de volleybalvereniging Oosterboer elk jaar toernooien om niet leden de gelegenheid te geven om kennis te maken met volleybal en met de vereniging.

Uiteraard, als je lid bent, wordt er ook van alles georganiseerd om, naast het volleybal, op een andere manier plezier aan de vereniging te beleven. Bijvoorbeeld het jaarlijkse einde seizoen uitje of een spelletjesavond.

Kortom, ben je op zoek naar een leuke recreatieve vereniging in Meppel en heb je zin om lekker te trainen en te volleyballen? Kom gerust een keer meedoen of kijken bij één van onze trainingen of wedstrijden. Diversiteit is bij ons belangrijk en de leeftijden varieert tussen de 18 en ouder dan 60. Schroom niet om contact op te nemen met ons secretariaat.

Gratis meetrainen!

Wil je weten of volleybal een sport voor jou is? Dan kun je drie keer gratis meetrainen op de donderdagavond!!!

Na deze drie keer hoef je pas te beslissen of je verder wilt. Na drie lessen bespreek je namelijk met een lid van de technische commissie wat het beste advies is voor jou en voor de vereniging. Jij moet het wel naar je zin hebben. Daar zullen we alles aan doen en in goed overleg.

Via ons contactformulier kan je contact opnemen om te informeren of er ruimte is voor nieuwe leden.

Lid worden van Volleybalvereniging Oosterboer

Nieuwe leden zijn binnen onze gezellige vereniging altijd van harte welkom!

Lid worden vind plaats in de volgende stappen:

1. Je neemt contact op met secretariaat om gratis mee te trainen. Je speelt een aantal keer mee en besluit daarna of je lid wilt worden.
  2. Als je lid wilt worden moet je jezelf registreren via deze site.
  3. Het secretariaat ontvangt jouw aanvraag en keurt deze goed en daarmee ben je formeel lid van de vereniging.

De contributie voor het lidmaatschap bedraagt:

• Met deelname aan stadscompetitie: € 95,00 per jaar
  • Zonder deelname aan stadscompetitie: € 80,00 per jaar

Opzeggen lidmaatschap, voor 30 juni!, kan via het opzegformulier

Overige gegevens kun je zelf wijzigen via de website.

Kijk voor de trainingstijden en locatie hieronder bij Training & accomodatie.

Klik op bovenstaande knop om te registreren.

Training & accomodatie

Vanaf seizoen 2019-2020 trainen we in de topsporthal Ezinge op de donderdagavond.

Dames 1 en 2 trainen van 19:30-20:45
Heren 1 en 2 trainen van 20:45-22:00

Dames 3, Heren 3 en recreanten trainen van 19:30-21:15

Het seizoen loopt van september tot en met mei.

De stadscompetitie is op dinsdagavond vanaf 19:30 in dezelfde topsporthal.