Corona update

Beste allemaal,

Zoals vermoedelijk iedereen heeft meegekregen, zijn er afgelopen dinsdag tijdens de persconferentie extra corona maatregelen aangekondigd. Voor ons als volleybalvereniging heeft voornamelijk de controle op een geldige QR-code van de Corona Check app impact. Vanaf zaterdag 6 november geldt een dergelijke controle namelijk ook voor alle sportactiviteiten die binnen plaats vinden.

Dit betekent dat voor zowel voor de stadscompetitie als voor de trainingen vooraf een controle op een geldige QR code plaats zal vinden.

Stadscompetitie:

In principe zijn de verenigingen zelf verantwoordelijk om de controle uit te voeren bij gebruik van de zaal. Echter kan dit bij wedstrijden een ingewikkelde klus worden. Daarom heeft Ankie besloten om bij wedstrijden, zoals de stadscompetitie op dinsdagavond, deze controle voor haar rekening te nemen. Er zal op dinsdagavond tussen 19.00 en 22.00 uur een controleur bij de deur staan. De controleur zal een duidelijk herkenbaar shirt dragen. Zonder geldige code zal je NIET toegelaten worden tot de sporthal. Neem dus je code mee (digitaal of via de speciaal aan te vragen papieren versie) en vergeet ook geen legitimatie mee te nemen.

Training:

Op de donderdagavond moeten wij als vereniging zelf de controle op een geldige QR code uitvoeren. Dit gaan wij doen in het halletje voordat je de kleedkamer in gaat. Vanaf 10 minuten voor aanvang van de training zal iemand van het bestuur daar staan om de QR codes te scannen. Ook hier geldt dat je zonder geldige code geen toegang hebt tot de zaal. Neem dus ook naar de training een geldige QR code mee.

Wij vinden het uiteraard jammer dat er drempel wordt opgeworpen om te komen, maar zijn aan de andere kant ook blij dat we kunnen blijven volleyballen.

We hopen dat het jullie er niet van weerhoudt om naar de trainingen en stadcompetitie te komen en danken jullie alvast voor de medewerking.

Groet,

Bestuur VVO